Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jan 2025 16:27:15 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2411371/13833 aadressile Harju maakond, Rae vald, Rae küla, 11 
Tallinna ringtee // Kesva // Rabavälja // Tallinna-Rapla raudtee 511 // 
Viimsi metskond 188 // Soodevahe küla, 11 Tallinna ringtee T17 // T18 // T19 
// T41 // T42 // T43 // T44 // T45 // Kalmarimetsa // Kõpsu-Hansu // 
Nurgavälja // Raba tee 1 // 3a // 380 // 390 // 64, Harju maakond, Rae vald, 
Rae küla, 11 Tallinna ringtee // Kesva // Rabavälja // Tallinna-Rapla 
raudtee 511 // Viimsi metskond 188 // Soodevahe küla, Kõpsu-Hansu // 
Nurgavälja, Harju maakond, Rae vald, Rae küla, Kesva // Viimsi metskond 188 
// Soodevahe küla, Kõpsu-Hansu // Nurgavälja (Soodevahe OS05007 laoplats, 
Soodevahe OS05007 laoplatsi lühem kraav, Soodevahe OS05007 laoplatsi pikem 
kraav) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
esitati kasutusloa taotlus nr. 2411371/13833 Harju maakonnas Rae vallas Rail 
Balticuga seonduvalt Soodevahe OS05007 laoplatsi ja sellega seotud kraavide 
kasutusele võtmiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 54 lg 6 p 1 edastab TTJA 
kasutusloa taotluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27233471>  (menetlus nr: 
463968), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAISA KARU) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister